Tjen penge på bogholderrobotter og gør jeres kunder glade

Vi tilbyder partnerskabsaftaler med fast kommision, rabatter og "non compeed" aftaler, til virksomheder i bogholderi, revisions- og regnskabsbranchen.

Bogholdere der laver software til bogholderi

Vi er en del af Zignifikant og en integreret del af den samme organisation, som bogholderi- og konsulentvirksomheden RegnskabsSpecialisten. Det betyder at vi ligesom jer ved rigtig meget om regnskab, bogholderi og administrative processer.

 

Dette er en stor fordel for jer, hvis I beslutter, at indgå I et formidlings- og forretningspartnerskab med os, omkring udvikling og salg af robotter til automatisering af manuelle rutineopgaver for jeres kunder.

 

Vi forstår debet / kredit og vi ved hvad vi laver, når vi udvikler robotterne der skal bruges hos jeres kunder. I fællesskab kan vi derfor skabe eller finde allerede udviklede løsninger, som er de bedste for jeres kunder og skaber værdi for dem. Det øger kundernes tilfredshed med jer og samtidigt øger det jeres omsætning (læs mere længere nede).

 

Kunderne I kommer med til vores samarbejde og som vi sammen skal finde løsninger til, ja de er naturligvis 100% jeres kunder - også helt formelt, når I har indgået en partnerskabsaftale med os (læs mere længere nede).   

 

I kan levere et højere serviceniveau til jeres kunder og hjælpe dem med endnu flere administrative opgaver

Er I også vilde med ideen om, at automatisere alle former for manuelle rutineopgaver i jeres kunders administration og øge værdien af jeres hjælp til jeres kunder?

 

I kan eksempelvis tilbyde jeres kunder, at I holder deres debitorbogholderi ajour dagligt, sender kundesaldolister til deres ledelse og rykkerskrivelser til deres kunder i faste intervaller UDEN, at I skal bruge mandetimer på, at levere denne service til jeres kunder. Det samme gælder et hav af andre opgaver i bogholderiets regi.  

 

I kan også hjælpe jeres kunder med helt nye opgaver, som I ikke plejer at levere hjælp til. Eksempel kontrolopgaver i ERP på daglig basis eller udarbejdelse af forslag til indkøb af nye varer til lageret.

 

I modtager en fast formidlingskommision, når I sælger bogholderobotter til håndtering af opgaver onsite af jeres kunder. I får kommisionen på "livstid", det vil sige I bliver ved med, at modtage kommisionen, så længe den aktuelle robot er i brug hos jeres kunde. I modtager kommision både af standard bogholderrobotter til E-conomic samt af eventuelle custom robotter, hvor I har etableret kontakten mellem os og jeres kunde angående udviklingsprojektet.

 

Som partnere med os, så kan I selvfølgelig også til fordelagtige priser, få adgang til alle vores bogholderrobotter, så jeres bogholdere, controllere m.v. kan bruge dem internt i jeres virksomhed, når I internt løser opgaver for jeres kunder. 

 

I bliver ikke mødt med krav til salg m.v. i jeres partnerskab med os

Vi stiller ikke krav til jer som vores partnere om, at I skal levere et bestemt antal kunder til os eller leve op til andre salgsrelaterede mål. Et godt partnerskab er i vores optik ikke et spørgsmål, om hverken volumen eller størrelsen på vores partneres virksomhed og fælles aktiviteter med os. Det handler derimod om, at partneren ligesom os ønsker, at bogholderrobotter skal ud og skabe værdi for kunderne samt evner, at spotte de cases, hvor dette vil blive tilfældet.

 

Jeres kunder er jeres kunder, når I samarbejder med os

Ønsker I at indgå i et partnerskab med os, så inkluderer et partnerskab med os selvfølgelig en skriftlig "NON COMPEED" aftale, hvori det er præciseret, at vi er samarbejdspartnere med jer og, at I som vores kollegaer i regnskabsbranchen alene har rettighederne til, at levere overlappende ydelser til de slutbrugere / kunder, som I finder til vores samarbejde.

 

Er I interesseret i en dialog om et partnerskab, så står vores Partnership Director Christian Frisenette parat til, at fortælle jer alt om mulighederne.

   

 

Hør mere om partnerskab